Wednesday, September 21, 2011

21 Sept 2011

Hari ni hari ke 5 aku pose sunat 6.

Diari menu ari ni ialah
sahur - tomyam ayam tuh + air kosong 3 gelas
Menu - telur dadar digoreng dengan sayur mayur + air kosong 3 gelas (nak muntah tau menum air banyak-banyak)

dan pada hari ni aku dah dapat partner in crime. Abang Lan opismate aku yang memang maintain comel ni telah dicabar untuk menguruskan badan. Member berat 100kg++ kot. Dia mungkin kurang makan tapi corak pemakanan dia yang salah telah menyebabkan kenaikan berat badan yang tak seimbang.Emm...dah la member bini cantik..la bai juai roti dok ngushar bini dia ( ^-^). Kalau maseh takde kesedaran entah le yopp!!

Aku lak bila dah ada partner jahat untuk kurus ni bersemangat la sikit nka lawan diet. Baru ler syok cabaran diet aku ni. EEii...awk tak sabor ibarat kata Ucop Wilcha..

No comments:

Post a Comment