Thursday, September 29, 2011

27 - 29 Sept 2011

Pada tarikh ni aku berada di Kuantan untuk bengkel Pelan Tindakan Desa (PTD). Duk kat Hotel Grand Continental dan makanannya marbeles untuk yang hanya makan lauk macam aku ni. Puas sungguh tapi macam tak sangka je sebab aku tak berapa nak berselera makan. Perut aku rasa kenyang je. Satu sebab ialah aku teringatkan anak-anak. Selama ni kuar teringat jugak pada anak-anak tapi kali ni tak tau la. Penangannya memang kuat.

Satu bab lagi buat aku betul-betul ilang selera bila mengenangkan periksa yang bakal menjelang ni.Sangat membuatkan aku ilang selera. Ntah la wehh..aku membayangkan perkataan S.T.P je aku dah tak lalu nak makan. Sudahnya kilo aku turun. Hepi? sangat la tapi sebab stress. Lepas ni dah mula makan mesti tak hengat dunia nyer..huhu

Dan sekarang aku dah tak tahu nak tulis apa..sekian TQ

No comments:

Post a Comment